"Courage does not always roar. Sometimes courage is the quiet voice at the end of the day saying, 'I will try again tomorrow'."
- Mary Anne Radmacher

mandag 27. januar 2014

Sara Varga - Om Du Ångrar Dig



Nu brister snart mitt hjärta,
och jag kan inte låta bli,
att låta mina tårar stilla falla.

För om du har bestämt dig,
för att du vill ge dig av,
så kommer mina nätter bli så kalla.

Du kanske träffar någon annan,
men jag kan lova dig...
Du betyder allting för mig.

Ja, om du väljer någon annan
så vill jag säga dig;
Att du betydde allting för mig.

Du säger du behöver
tid att finna ro.
Att du inte längre vet vad du känner.

Du kanske träffar någon annan,
men jag kan lova dig...
Du betyder allting för mig.

Ja, om du väljer någon annan
så vill jag säga dig;
Att du betydde allting för mig.

Men om du ångrar dig nå’n dag.
Kommer på at det var jag.
Så finns jag kanske kvar,
Här för dig.

Ja, om du väljer någon annan
Så vill jag säga dig;
Att du betydde allting för mig.


Du betydde allting för mig…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar