"Courage does not always roar. Sometimes courage is the quiet voice at the end of the day saying, 'I will try again tomorrow'."
- Mary Anne Radmacher

mandag 8. september 2008

How can I blame you, when it's me I can't forgive?

Jah, nå er det under en uke til det nye Metallica albumet slippes. Jeg kjøper ikke mye musikk for tiden, men dette albumet er lenge etterlengtet. Har selvfølgelig jukset hørt noen av sangene på youtube -- ikke sjans at jeg vil gjenoppleve St. Anger skuffelsen. Av det jeg har hørt virker det veldig bra. Tror ikke jeg skal ha mye å utsette på det, selv om noen av låtene på youtbue mangler det ekstra trøkket jeg vil ha. Tror jeg skylder det på ripping og lydkvalitet på klipp og PC enn akkurat Metallica... håper det er riktig.

Skal ture bort til han duden på Music Box imorra for å forsikre meg om at han tar det inn - og om han kanskje kanskje kanksje tar inn spesial boksen. Har syyyykt lyst på den, selv om den antagelig er vanvittig dyr. Snakker nok tusenlappen. Men for alt man får i den så.. kanskje... *Frista*

2 kommentarer:

  1. Pass deg for Music Box-mannen, han har humørsvingninger :) hehe, neida.. men kan godt hende han tar inn spesial-boksen da. jeg er forresten såå glad for madonna-plata jeg kjøpe av ham - både lp'en og cden.. :D

    og vettu hva? jeg gleder meg SÅÅ til å besøke dere i Bø på mandag!!!! jippi.. love u, miss u

    SvarSlett
  2. Jeg ooooog! :D Miss u møtsh.

    SvarSlett